Wednesday, July 27, 2011

KENDURI

Assalamualaikum,,,hey salam satu malaysia,,hikhihikk...
dah lame rasanye saya norizzaty tidk berupdate blog kan,,sorry sangat,,sebab saya buzy + mood x de lah nak sharing3 citer..huhuhu..ini apa kena ngn aku palk rajin pula nak ce citer ngn anda semua..huhu 
firts nak cerita pasal tajuk diatas apa dye KENDURI  lah we...ha kamu semua tahu tidak??
the answer is cnfirm lah tahu..apa pown tak boleh,,huhuhu
nie  pasal  23 / 07 /2011 my aunty telah buat kenduri sempena penetupan menjelangnye puasa..
sorry lah kalo lambat sgt nak update,,becoz buzy lah..hehhe
tu je nak cerita...hahah...
kenduri itu my acik buat dekat kedai dye sendri..hikhihki...
ye la sebab lagi mudah kan..
then mase before seblum majlis aq telah melibatkan dri dalam meneolng makcik sye masak..hhah
nak tahu tidk masak ape...
nak tak??
so sila angakt tgn ande...
ini dye...
juadah yg telah kami sediakan is :
daging masak kari ala india
sayur lemak pisang campur ayam
ikan goreng
ulam-ulaman
ikan keli pecel
sayur goreng
ayam masak merah
ikan kering 

ha itu sahaja,,sedapkan,,,semua itu aku masak tau... 
hahahah..nampak benar tipu besarnye...
sye cume tolong jeq..
saje nak buat gempak..
kalau korang nak tawu itu..
semua selera kampung lah...semua itu yummy..hikhihkhi:P
kenapa aku ckap cm tue sebab mak cik aku masak memng sdp giler ar,,dye ade bukak sebuah kedai makan...
kalo orang datg..pehh padat gile..
kalau korang nak ge kluang boleh lah,,try kedai makan mkcik saye...
hehehe...
yg penting masakan mak sye tetap palin sedp dalam hati sye...
 sayang mak ketat :P

sebelum waa chouw..coz dah  tak ade ayt nak tunjuk skit pic yg smpat sye snap..hhahh
meh tgok 
|
|
|
kari ala india special nye..
sebab tak letak santan so pekat


sayur lemak pisang...
dalam proses masak




                                                             ME N FARA

okay daa..itu sahaje yang dapat aku coretkan kenagan semasa kenduri itu..hihihi

 OKY BUBYE
KEEP SMILE ALWAYS FROM ME <3 <3

 

No comments:

Post a Comment