Monday, November 21, 2011

SAMA ke dgn MUKA saya !!!

Assalamualaikum,,
hai u all's..wahhhhh,,maju sekarang ye ko zaty...hahaha
ape pown tak boleh,,nak tnye nie ande3 semua sehat ka??
kalau tak sehat ape lagi,,,ge jumpe sane doktor..sebelum melarat..
oky dh mkn k?

oky stop dari merepek n aku tnye pasal semua yg tak berkaitan..
hurmmmm,,kite berbalik dari title diatas yerk " sama ke dgn muka saya!!!"
nak tahu kenape tak,,,ha nie aku nak sharelh dgn ande2 semua..
kalau tak nak dgr tak pe lah,,pekakkn shaje telinga ande k..
hikhohkohkhohkho =,=
aku tak kesah pown..

ha ceritanye bermula begini,,al-kisah terdapt satu hajt..
hahah,,tak lah main2 shaje..
nie ha kawan bek aku yg aku syang lah jugak*agaknye lah...
tak de lah,,,kawan ku nie die kate boring sangt...
wey boleh tak ko tolng sent pic ko..
dye kate nak sgt lukis2 nie,,,katenye nak profesional dlm seni
nie,,,tapi hampeh jerk
so aku pon kesian layan jerk ar,,,sent pic lah dekt dye..
tapi dlm hati nak tgok gak pandai ka ini budak lukis,,,huhuhuhu
nak tgok tak lukisan tgn dye yg jadi tak jadi tue..
jhtnye aku..
so ande semua nilaikn lah sndri yek..
meh kite sekodeng sat
|
|
|
|
|
|

ini muke aku yg dijadikn mgse untuk experimnt dye
hahahah,,raye 2010..
kelkarkn

ini gambar yg kawan saya lukis
senyum dulu =,=

1
2
3
jeng-jeng

cubaan pertama

baru lukis muke dah!!

cubaa yg ke-2

taktahulah sme ke tak kn
aishhh,,ade lagi k..

yg ke-3 pule =,=

aku pon tak tahu,,tak de beza kn,,tapi tak pe..
still bagi skongn..hahha

last sekali :)

ini dye,,kawan saya ckap
inilah yg paling jadi,,*bagi dye lah..
bagi aku tak de pown..
hahahah,,jht k..
untk pengetahuan ande,,sila abaikn ayat 
SAYANG ZATTY

kawan saye tue memey suka gurau,,kami suke gurau3..
hahahah..
oky lah korang pown cnfrm dh puas tgok pic yg entah lah jdi ke tak kn..
ade same ke rupanye dgn aku..
tapi tak pelah kn,,sekuarng3nye nmpak juge muke kite nie..
kalau buatnye lukis muke yg entah pape jerk..hahahah!!!
>_<

oky lah dah kehabisan ayat,,,
oky daa
salam..

keep smile always
#nilaikn sendiri k






2 comments:

  1. hahaha . . huhuhu . . lukisan sangat jauh beda cantiknya dari potret Zaty . ok ! salam je.

    ReplyDelete
  2. owhh,,ye k..thank..hahahah :),,tak tahu nak hbk ape..

    ReplyDelete